گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

انتظار ، یعنی :
امید به آینده یا ناامیدی از حال ؟

جاذبه و عشق!

G

Gravitation  is  not  responsible  for  people  falling  in  love !!!

Albert Einstein

دور میدان فردوسی

از آدم های بزرگ مجسمه ساختیم و دورش رو نرده کشیدیم .
هر کسی حرف این مجسمه ها رو باور کنه باید بین خودش و مردم نرده بکشه .
من حرف این آدم ها رو باور کردم ، اصلا باور کردنی هست ؟

توانا بود هر که دانا بود !؟


"شب های روشن "

و کسی گفت، چنین گفت: چنان خواهد شد

New Page 1

 

و کسی گفت، چنین گفت: کسی می آید

«مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید»

 

ما یقین داریم آن سوی افق مردی هست

مرد اگر هست، بدانید که ناوردی هست

 

ما نه مرداب، که جوییم، بیا برگردیم

و نمک خورده ی اوییم، بیا برگردیم

 

نه در این کوه، صدای همگان خواهد ماند

آن چه در حنجره ی ماست، همان خواهد ماند

 

خسته منشین که حدیبیه حنینی دارد

عاقبت، صلح حسن جنگ حسینی دارد

 

دشنه بردار که بر فرق کسان باید کوفت

و قفس بر سر صاحب قفسان باید کوفت

 

هرزه هر بته که رویید، به داسش بندیم

گرد خود هر که بچرخد، به خراسش بندیم

 

سفر دشت غریبی است، نفس تازه کنیم

آخرین جنگ صلیبی است، نفس تازه کنیم

 

زخم وامانده ی خصم است و نمکدان شما

ای جوانان عجم! جان من و جان شما

 

کوه از هیبت ما ریگ روان خواهد شد

و کسی گفت، چنین گفت: چنان خواهد شد

 

«محمد کاظم کاظمی»

 


* به نقل از مجله «همشهری جوان» این هفته به مناسبت آخرین جنگ صلیبی (8 آبان مصادف با 30 اکتبر 1291 میلادی)

** شعر زیبایی بود! حیفم اومد اینجا نیارمش.  

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

بدرود ای ماهی که آرزوها را نزدیک کردی!

امام سجاد (علیه السلام) / صحیفه سجادیه، دعای وداع با ماه مبارک رمضان