گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

بدرود ای ماهی که آرزوها را نزدیک کردی!

امام سجاد (علیه السلام) / صحیفه سجادیه، دعای وداع با ماه مبارک رمضان

نظرات 7 + ارسال نظر
م.ب چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 23:07

سلام صادق جان

خیلی خوشحالم که دوباره آمدی!(-ید)

هومن پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 00:11

صادق عزیز و معصومه خانم سلام
صادق یکی از دوستان قدیمی من هستن که افتخار آشناییشون رو از دبیرستان مفید داشتم
من هم در مراسم زیبای عقدتون حضور داشتم اما در اون شب زیبا فرصت مغتنمی حاصل نشد که تبریک بگم به هر دوی شما
وظیفه خودم میدونم با اینکه یه مقدار از بعد مسافت دور هستم اما نزدیکی قلبم رو با شما و وبلاگتون دوباره اعلام کنم

امیدوارم که همیشه در پناه حق شاد وپیروز و در کنار هم باشید

سجاد پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 http://paknevis.com/weblog

سلام. به مبارکی! (عید و وبلاگ و زندگی مشترک ...)

سروش جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 13:15 http://clickit.blogsky.com

صد شکر که sometimes آمد و صد حیف که restart رفت !
آقا بسیار شاد شدم که دوباره در بلاگ اسکای می نویسی !
....
طاعات شما در فصل جدید زندگی قبول باشه

کار بد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 21:59

بابااااااااااااااااااا .... کجایی پسر !!!!‌...
خوبییییییییییییی ؟!؟!؟!؟!؟؟!
شما فوق قبول شدی دیگه محل نمی ذاری !....
سرتون هم که شلوغه ...
تمام تلفن های موبایلم پریده .. بهم یه مسج بزن تلفنت رو داشته باشم...
داشتم کم کم می اومدم دمه خونتون مهندس ... خونتون همونجاست که !؟!؟!؟ ..
موبایل من رو داری ؟!؟

کار بد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 22:03

در ضمن ... دوباره بهت تبریک می گم ... انشاالله که همیشه در کنار هم خوب و خوش و خوشبخت باشین .. :) ..
خیلی خیلی خوشحال شدم که اومدی دوباره .. :) ..

نرگس یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 20:07 http://azrooyesadegi.blogsky.com

سلام اقا صادق...
خیلی خوش اومدید دوباره... اوممم...همیشه ذکر خیرتون بود با دوستان وقتی هم که نبودید... به خصوص که دلمان تنگ شده کسی باشه که به شعر جواب همه کامنتها رو بده... به خانومتون هم سلام میکنم... فکر نمیکنم تبریک گفتن بعد از یه سال برای چنین زوج خوشبختی دیر باشه... نه فقط یه سال... صد سال هم کمه...مبارکتون باشه و همیشه شاد باشید...منتظریم که بنویسید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد