گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

ریه را از ابدیت پر و خالی بکنیم

24 امرداد ماه ؛
من و صادق همخونه شدیم !
این روزها سرشارم از زندگی و کار و مسیولیت و عاشقی ( صالح علا میگه : عاشقی یعنی مسئولیت و عاشق یعنی مسئول )
روزها گرم و شیرین می گذرند .

چند گاهی ننوشتیم ،هیچ !
دلم تنگ شده ،برای نوشتن و خواندن و .... ازامروز ؛ شنبه ! باز می گردم به عادت پیشین که ترک عادت موجب مرض است و من مریضم این روزها !

دیروز رفته بودیم طالقان !
سکوت و سنگ و درخت و سکوت !
هوا خنک ؛ و شاید گاهی کمی سرد ، صدای جیرجیرک و آب و نیزار ...
دریاچه ی پشت سد ، بی نظیر بود !آب و آب ...و پنجه های تسلیم شده کوه سخت در پنجه های پر توان آب روان .
دل تنگم برای آن همه لذت و سرمای آب و گروه ماهی های کوچک !
نظرات 4 + ارسال نظر
هومن یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:58 http://aaftab.blogfa.com

خیلی ازتون ممنونم
به صادق عزیز هم خیلی سلام برسونید

طسم چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 http://tasinmim.blogfa.com

مبارکه!

ع.ش.ق پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 http://einshinghaf.persianblog.ir

عجب روز خوب به یاد ماندنیی بود ۲۴ امرداد :)

ناپیفیا هرلن دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 http://www.vertical-ocean.blogfa.com

سلام!
ممنون که به وبلاگم سر زدی.
اما من اصلا از این سد طالقان که گفتی خوشم نمی یاد. نمی دونی چقدر درخت و چقدر باغ های کشاورزی رو با این کارشون(تامین آب واسه مردم تهران) از بین بردن و در حال حاضر چقدر زمین های اطراف رو تحت تاثیر خودش قرار داده و گذاشته حتی رو کوهها هم خونه سازی بشه و مردم واسه ۱ متر زمین هم خودشونو بکشن.
من بچه ی اونجام.سانتیمتر سانتیمتر زمینش رو می دونم چی توش بود. حالا که این همه خونه ساختن و خواهند ساخت، طالقان دیگه طبیعت همیشگی خودش رو با زمستون هایی که گرگها می یومدن تو ده و شبهایی که پر از گراز و خوک و شغال بود رو از دست می ده. راستی چند وقتیه دلم واسه روباه های طالقان تنگ شده.واسه عقابهای طلایی. همشون یا شکار شدن، یا کوچ کردن...مردمای ویرانگر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد