گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

جاذبه و عشق!

G

Gravitation  is  not  responsible  for  people  falling  in  love !!!

Albert Einstein

نظرات 3 + ارسال نظر
کار بد سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 15:56

صادق جون فارسی پلیز !!!!
من فقط این لاوش رو فهمیدم :)) ...

سروش سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 22:18 http://clickit.blogsky.com

? CAN U SPEAK ENGLISH
!! NO
خیلی بی ربط نوشتم ! ببخشید!

هومن سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 00:22

صادق جان سلام
عجب عکسی؟

(شده مثل اون داستان فیله
هرکسی یه چیریشو نگاه میکنه و نظر میده
:دی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد