گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

یک معما

Kittyیک معما:
در یک اتوبوس 7 بچه مدرسه‌ای نشسته‌اند. هر کدام از آنها 7 کیف دارند. در کیف هر یک از آنها 7 گربه ماده هست که هر کدام 7 بچه‌گربه را حامله هستند. در این اتوبوس چند پا وجود دارد؟
پاسخ یک عدد است که پسورد این فایل اکسل است.
فایل اکسل را از اینجا دریافت کنید، عدد به دست آمده را وارد کنید تا داخل آن بشوید و اسمتان را به انتهای فهرست بیافزایید. بعد هم برای سایر افراد بفرستید.
گرچه حل این معما نبوغ زیادی لازم ندارد (دارید تواضع رو که؟) اما خیلی‌ها نتوانسته‌اند به آن جواب بدهند. شما هم برای این‌که یک کل‌کل مختصری با هم داشته باشیم و ثابت کنید که حداقل در حد من آی‌کیو دارید، آن‌را حل کنید.
از نوابغ غیور خواهشمندم جواب را اینجا منتشر نکنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آقا کوچولو پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 http://www.aminalg.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی زیباست
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین
میدونی چرا من خودم طراح سایتم ولی همه تو وبلاگاشو که می خوان بنویست از فونت های گنده استفاده میکنن
و ریخت وبلاگشون بهم میریزه
ولی شما( تو ) خیلی زیبا و ساده نوشتی
امید وارم همیشه شاد باشی و
همیشه زیبا بنویسی
وبهای دیگه من :
alooche.multiply.com
aminalg.blogsome.com
labkhand8.blogsky.com
....
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد