گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

بعد از اعدام !

از این به بعد توی نماز جمعه و توی شعار ها به جای " مرگ بر منافقین و صدام " چی می گن ؟

زمستان است

1. میشه برف بیاد و ما نق نزنdم که چرا ترافیکه ، چرا شهر قفل میشه ،چرا تاکسی کمه و ....
میشه به نق زدن و قر زدن از سفیدی و سبکی برف لذت برد .
میشه برف بیاد و ما از برف لذت ببریم !
من یه سوال دارم ، با جوراب تو کرکی و چکمه ی ساق بلند چرمی و شلوار لی و مانتو و پالتوی 5 لایه و کلاه و روسری و شال گردن و دستکش ، توی ماشین ، جلوی بخاری ، وقتی داریم از گرما خفه می شیم ، چطور میشه از برف لذت برد ؟

2. عده ای کلا معتقدند " اعدام " برخوردی وحشیانه و قرون وسطی ایست !
من یه سوال دارم ، به نظر شما مجازات ِ در راستای رعایت حقوق بشر و قرن بیست و یکمی برای صدام چیه ؟

مرگ برای صدام ، تنها یک موهبت بود ، که حتی خودش هم قدرش رو ندونست !

3. سوار ماشین مسافر کِش که شدم ، صوای آهنگ گل پری جونی می اومد ، دم غروب بود و موقع اذان !
کاست رو در آورد و صدای ضبط رو بیشتر از قبل کرد ، صدای اذان فضای ماشین رو پر کرد !
من به شخصه بی خود می کنم که درباره ی روح ِ مردم قضاوت می کنم !

4. فصل امتحانات دانشگاهی هاست !
نصف وبلاگ ها پر از ناله و شکایت از شب های امتحان .
من یه سوال دارم ، چطور بابای من می تونه دلش برای درس خوندن تنگ بشه ؟

5. دلم نمایشگاه کتاب می خواد ،از نوع خالی از آدم و پر از کتاب های جدید ِبدون مناسب سازی شده برای جلوگیری از منحرف شدن من !

خودی و غیر خودی

چرا تهرانی ها به غیر تهرانی ها میگن " شهرستانی " ؟