گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

می گذرد کاروان

شنبه

یک شنبه

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پنجشنبه

جمعه

 

...

...

...

..

یکشنبه

دوشنبه

....

...

 

این چنین می گذرد روز و روزگار من !

من روز را دوست دارم

                                            ولی از روزگار می ترسم !*

*: حسین پناهی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد صاحبان زند شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:23 http://abrak2.blogspot.com

روزگارت به شنبه و یکشنبه تکراری محدود مباد....

مرتضی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:42 http://amokhtani.blogfa.com/

سلام
خیالم نوعی قرص استLD
راستی همینطوره که شما میگین
حتما بما سری بزن وپیام بگذار
دوست همیشگی شما مخلص شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد