گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

خدایش بیامرزاد !

امروز بیست و نهم خرداد ماه !
سالروز وفات دکتر شریعتی !
نوشتن درباره ی دکتر شریعتی برای من سخته !
تجربه نشون داده برای دیگران هم سخته ، حتی اگر خودشون سختی اش رو درک نکنند و حرف بزنند و بنویسند ....
امروز باز هم مثل هر سال توی حسینیه ی ارشاد برای دکتر بزرگداشت می گیرند ، آدم ها می آیند و حرف می زنند و ربط و بی ربط همه چیز به مسائل سیاسی روز منجر خواهد شد ....
کمی لعن و نفرین و کمی دست و هورا !
هر چند من خودم هم دلم تنگ میشه ، وقتی عصر امروز هر جایی هستم به جز سالن های طبقه ی بالای حسینیه ی ارشاد !
باز هم سوسن شریعتی تنها کسیه که آدم رو واقعا یاد پدرش می اندازه !
لحن صدا ، گویش شیرین مشهدی ،سیمای مهتابی پدر ....
و تنها کسی که فقط و فقط از خود ِ خود ِ دکتر شریعتی حرف میزنه !
از صاحب ِ تئوری ِ مثلث "زر،زور ، تزویر " !

جالبه که این روزها ، تمام این سه ، دست یک جناحه ! نه ؟
نظرات 3 + ارسال نظر
فانی سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:54 http://heat40.blogspot.com

الان همه چی بوی قرمه سبزی میده و هرکس می خواد هرچیزی رو به اسم خودش مصادره کنه! خدا به داد برسه!

هومن جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 http://aaftab.blogfa.com

آخرش سیاسی شد که ؟:دی

سزا چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:46 http://sezavaran.blogfa.com

فقط خودی از گوشت تنش نمی خوره...بقیه منافع رو در نظر می گیرن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد