گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

فصل جدید

تقدیر این بود که زودتر از اونی که فکرش رو بکنم یک فصل جدید به کتاب زندگیم اضافه بشه، فصلی که انتها نداره!

...

روز جمعه هشتم مهر ، ساعت 5 و نیم بعد از ظهر سر سفره ی عقد نشستیم

و پیمان بستیم به قصد یکرنگی و همدلی و همراهی در سفر زندگی!

 

                                                                        نوشته شده توسط : صادق 8-7-1384

 

و این روزها ، 368 روز خوب ، از اون روز و ساعت های خوب می گذره !

روزهای خوب نزدیکند ، در یک قدمی ما !

همین فردا ، حتی امروز ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 14:47 http://sometimes.blogsky.com

روزهای آینده
ایستاده اند در پیش روی ما
همچون صفی از شمع های کوچک روشن
شمع های کوچک طلایی، گرم، زنده.

(کنستانتین کاوافی)

سجاد جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 19:35 http://www.ayeneha.com/

سلام
من هم به شما تبریک می گم ؛
کار قشنگیه ! وبلاگ مشترک رو عرض می کنم .
با آرزوی موفقیت همه ، خداحافظ

کار بد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 00:08

خدمت شما هم تبریک عرض می کنم ...
همیشه روزهاتون گرم و طلایی باشن ... :) ...

سارا پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:36

سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد