گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

شروع با رمضان

تشنه بودم ،

پاهایم در سنگلاخ آرزوها آزرده و وامانده بود ،

قلبم تاب و توان مهر ورزیدن نداشت

و روحم ...

 

از شرابی طهورا سیرابم کردی ،

پاهایم را در حریر نوازش آسمانی پوشاندی ،

قلبم را به نسیم عاطفه و ایمان جلا دادی ؛

و روحم را ...

 

اینک ؛

نشسته بر هلال رمضان 
         برای شیطان زمینی دست تکان می دهم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:16 http://sometimes.blogsky.com

انشالله که تو این ماهی که گذشت، مشمول آمرزش خدا شده باشیم!
آمین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد