گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

کاشکی...

ای کاش آب بودم
گر می شد آن باشم که خود می خواهمی
آدمی بودن ...حسرتا !
مشکلی است در مرز نا ممکن ... نمی بینی ؟
آه ای کاش به بی خبری قطره ای بودم ... از نم باری ... به کوهپایه ای ...
نه در اقیانوس کشاکش بیداد ...
سر گشته ی موج بی مایه ئی .


« احمد شاملو/ مدایح بی صله / ای کاش آب بودم »
نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 http://shaghayeghi.blogspot.com

کاش کاش گفتن رو دوست ندارم

امیر چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:44 http://skyoracle.caspianblog.com

سلام.. وبلاگ خوبی داری به شما لینک دادم..
موفق باشی..

حامد عبدلی پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:58

تو آب هستی امامن کویری تنهاهستم آین آرزو مال منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد