گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

خوشا مردن! خوشا از عاشقی مردن!*

رازقی پرپر شد

                    باغ در چله نشست

تو به خا ک افتادی

                       کمر عشق شکست

ما نشستیم و تماشا کردیم**

...

بابک بیات هم رفت

و رفتنش چه غم انگیز بود!

افسوس!

ما نشستیم و تماشا کردیم!

...

دلم میخواد گریه کنم

                         برای قتل عام گل

                         برای مرگ رازقی

دلم میخواد گریه کنم

                         برای نابودی عشق

                         واسه زوال عاشقی**

 


* قطعه ای از ترانه «فریاد زیر آب» (ساخته ی بابک بیات)

** قطعاتی از ترانه «رازقی» (ساخته ی بابک بیات)

نظرات 2 + ارسال نظر
سروش دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 19:04 http://clickit.blogsky.com

خدا بیامرزدش ... البته تو ایران ما خوشا الکی نمردن

سه قلمدار سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

سلام. می‌دونید دوستان! یکی این‌که اینجا خیلی‌ها الکی زنده‌ان و الکی پرپرمی‌شن، با همّت و تلاش! اونهائی که بی‌خودی زنده‌ان و بی‌خودی پرپرمی‌کنن. منظورمون این نیس که اون اوّلی‌ها مهره‌های کم ارزشی هستن، برعکس...دوم این‌که فکر کردیم اشتباهی اومدیم تا این‌که اولین پست شمارو خوندیم و کمی از ابهام اومدیم بیرون. آخه ماهم سه‌تائیم دوتا دوست و دخترِ یکی ازاین دوتا دوست. این آخری گرفتار درس و مشقشه، ماهم بیکار و بیعار... سوم هم که نوشته‌هاتون جالبه بازم برمی‌گریم، اگه خدا بخواد. و آخر سر این‌که ناچار باید بجای بعضی چیزها سه یا چهار نقطه گذاشت. شاد و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد