گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

گاهی به آسمان نگاه کن

باید اعتراف کنم من نیز گاه به آسمان نگاه کرده‌ام! دزدانه!در چشم ستارگان! نه به تمامی‌شان! تنها بدانها که شبیه ترند به چشمان تو!

قبل از هر چیز

سلام

سلام!

دو نفریم! یه زن و شوهر!

میخوایم از اون چیزایی که فکر می کنیم خوندنشون برای دیگران بهتر از نخوندنشونه، بنویسیم!

ادعای فضل و ادب و عقل کل بودن و ... هم نداریم! دو نفریم مثل شما!

تعداد خواننده ها هم برامون مهم نیست! مهم کیفیتشونه! که به قول باباطاهر "مرا کیفیت چشم تو کافی است"!

من قبلا تو همین بلاگ اسکای خونه ای داشتم به همین اسم "گاهی به آسمان نگاه کن"، البته با یه آدرس دیگه!

حالا به همراه همسرم -معصومه- میخوایم دوباره اینجا رو آب و جارو کنیم و از نو بهش رونق بدیم!

نیومدیم اینجا که به هم نگاه کنیم!

اومدیم اینجا که با هم نگاه کنیم!

که عشق با هم نگاه کردن است؛ نه بر هم نگاه کردن!

تا چه پیش افتد!

که به قول شاعر:

غرض نقشی است کز ما جای ماند

که هستی را نمی بینیم بقایی

مگر صاحبدلی روزی ز رحمت

کند در حق درویشان دعایی

پس به همه ی دوستای وبلاگی قدیم، یه سلام دوباره می کنم!

 

قبل از هر چیز

یک جرعه سلام

یک جرعه نگاه

به سلامتی!*

 


*زنده یاد عمران صلاحی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد